101-325 μ.Χ

2020-05-10 20:16

193-211 Σεβήρος

Παντρεύτηκε την Ιουλία Δόμνα, θυγατέρα του μεγάλου ιερέα της Εμμέσης, άνοιξε την πόρτα της αυτοκρατορίας στης ανατολικές θρησκείες. Στην αρχή ο Σεβήρος όχι μόνο δεν καταδίωξε τους χριστιανούς, αλλά τους προστάτεψε και είχε μερικούς στο περιβάλλον του, γιατί υπολόγιζε στη δύναμή τους. Όμως το 200...
2020-05-10 20:19

212 Καρακάλλας

Έδωσε το δικαίωμα του Ρωμαίου πολίτη σε όλους τους υπηκόους της αυτοκρατορίας. Οι ανατολικές θρησκείες διαδόθηκαν στη Δύση ακόμη περισσότερο. Είναι πιθανό ότι ο Καρακάλλας αναγνώρισε τις ανατολικές θρησκείες και τις εξίσωσε με την επίσημη κρατική θρησκεία της Ρώμης.
2020-05-10 20:22

218-222 Ελεγάβαλος

Ήταν αδιάφορος για τις Ρωμαϊκές παραδόσεις και για τα όργια που γινόταν στα ανάκτορα. Καταπίεσε τη Ρωμαϊκή θρησκεία και την αντικατέστησε με την λατρεία του Βάαλ της Εμέσσης. Ανακήρυξε τον εαυτό του θεό.
2020-05-10 20:26

218-225 Αλέξανδρος Σεβήρος

Ήταν πολύ φιλικός με τους χριστιανούς, τόσο όσο που ορισμένοι πίστεψαν πως είναι χριστιανός. Συναναστρέφονταν με χριστιανούς λογίους όπως με τον Ιούλιο τον Αφρικανό και παράγγιλε να γράψουν τον χρυσό κανόνα (Ματθ. 7,12) σε επιγραφές στο παλάτι.  (Πάντα οὖν ὅσα ἂν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ...
2020-05-10 20:40

225-238 Μαξιμίνος Θραξ.

Ανέβηκε στον θρόνο μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Σεβήρου. Με διάταγμα προκάλεσε διωγμό εναντίον των κληρικών και ιδιαίτερα εναντίον των επισκόπων. Στη Ρώμη και οι δύο επίσκοποι, ο Πουτιανός και ο σχισματικός Ιππόλυτος εξορίστηκαν στη Σαρδηνία όπου και πέθαναν. Ο διωγμός δεν κράτησε πολύ αν και...
2020-05-16 08:53

Η ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Α΄ΚΑΙ Β΄ΚΑΙ Γ΄ΑΙΩΝΑ  εδώ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΑΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΙΧΑΪΣΜΟ ΕΔΩ   Η Εκκλησία ήταν πλέον οργανωμένη, είχε ιερατείο και σαφή διδασκαλία. Στα νέα μέλη της εκκλησίας επέκτεινε την κατήχηση στα τρία έτη, και όποιος ήθελε να βαπτιστεί,...
2020-05-21 22:43

217-222 μ.Χ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΕΙΚΙΑ

Στο ζήτημα της αντιμετώπισης των αμαρτιών στη Ρώμη υπήρχαν δύο τάσεις: Η μία ήταν προσκολλημένη στα αρχαία πρότυπα της εκκλησίας και αντιπροσωπεύονταν από τον Ερμά και ενισχύθηκε από τον Μοντανισμό, η άλλη ήταν κι αυτή παραδοσιακή, την αντιπροσώπευε η ιεραρχία. Αυτή ακολούθησε μετριοπαθή πολιτική...
2020-05-22 11:11

249-251 Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΚΙΟΥ

  Ο αυτοκράτορας Δέκιος (249-251) θέλησε να επαναφέρει το πνεύμα της αρχαίας  Ρώμης. Έλεγε ότι κατά την αυτοκρατορία του προτιμούσε να δει έναν σφετεριστή αυτοκράτορα στη Ρώμη, παρά έναν χριστιανό επίσκοπο σ’ αυτήν. Εξέδωσε λοιπόν διάταγμα (edictum) το 249 ή το 250 που θα εφαρμοζόταν σε...
2020-05-26 09:11

251 μ.Χ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΝΟΒΑΤΙΑΝΩΝ

  Όταν τέλειωσε ο διωγμός του Δεκίου, οι αποστάτες ζητούσαν να επιστρέψουν στην Εκκλησία και γεννήθηκε πρόβλημα με το ποιον τρόπο έπρεπε να γίνουν αυτοί ξανά δεκτοί. Αυτό το ζήτημα προκάλεσε έριδες στη Ρώμη και στην Καρχηδόνα. Ο Κυπριανός επίσκοπος Καρχηδόνας έγραψε στη Ρώμη και του απάντησε ο...
2020-05-26 09:33

251 μ.Χ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΧΗΔΟΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΙΩΓΜΟ ΤΟΥ ΔΕΚΙΟΥ (ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΦΗΛΙΚΙΣΣΙΜΟΥ)

  Επίσκοπος Καρχηδόνας ήταν από το 248 ο Κυπριανός, που χειροτονήθηκε λίγο καιρό μετά την μεταστροφή του στον χριστιανισμό. Το γεγονός αυτό προκάλεσε την αντιζηλία των πρεσβυτέρων, τους οποίους ο Κυπριανός παραγκώνισε. Κατά τον διωγμό του Δεκίου, πίστευε ότι δεν πρέπει να εκτεθεί...

Επαφή

Αναζήτηση στο site

© 2012 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode